kaçak grup gökçeada’ya giderse

img_0992img_0989img_0945img_0911

kaçak grup gökçeada’da yemekte içmekte eskizde gece gündüz makette son vapur’da derbide ölçü almada krokide zifir karanlıkta kumsalda ateşte sucukta gece forumunda balıkta denizde gölde dereköy’de tepeköy’de zeytinli’de ev şarabında kahvelerde sakızlı dondurmada muhallebide feribotta zeytin yağı fabrikasında açık cezaevi gezmekte dağda taşta huşu içinde eskizde vb.

15 Yanıt to “kaçak grup gökçeada’ya giderse”

  1. nizamettin Says:

    rüzgarın vurucu etkisiyle çok esaslı üşüdük ama herşeye rağmen gezi , tadında oldu

  2. kertif Says:

    wuuvuvv muhteşemdi
    dopdolu geçen bi geziydi baya bişi sığdırmışız 🙂

  3. başşak Says:

    taşkışla’nın yegane kırmızı yüzlerini oluşturma şansını bize lütfeden gezimsi eğlencemsi yorucumsu kaynaştırıcımsı tanıtıcımsı tanıştırıcımsı sene başındada bitane yapılması gerekmişimsi organizasyonumsu şey…(itüsözlüğe yazmış gibimsi)

  4. pelin Says:

    işte herşeyin sonunda asıl etkileyici asıl özetleyici ve asıl güzel olan bu yazı oldu bence =)

  5. çöplüüük Says:

    ooo yeeee g-ö-k-ç-e-a-d-a !!!!!!!!!

    beni bunun için sevme, ama ! repliğiyle gönlümüzde taht kuran hakan hocaya,

    ayrıyeten peşini bırakmadığım zeynep hocama :))

    ödül kazanmış da konuşması kalmış gibin aman allahım….
    biri beni durdursun:)
    şaka maka ben eğlendim ,eğlendirttim gezmeyi özlemiş…
    her haftasonu gidilmeli…bla bla bla

  6. nizamettin cindoruk Says:

    sahiden guzel bı gezı oldu herkese tesekkurler

  7. nurseng-namı diğer nurşen Says:

    teşekküür edememiş idim,çıkışımız karambole geldiydi.gerçekten teşekkürler saygıdeğer hocalarımıs,kıymetlilerimiss..

  8. thesnowgoes Says:

    fotoğraflar
    ve yeni logomuz
    süperler

  9. nurettin Says:

    benim düşüncelerim bu kadar olumlu değil… eğlendik laaaaaaaaakkkkkkkkkkkkin… acaba herşeyin ölçüsü eğlenmek midir?
    yalakalık hakikatin ölçüsü müdür?
    utanmak hayadan mıdır?
    sarhoş olmak mıdır?
    söz özden midir?
    aşk sevmek midir?
    fısk fücür mudur?
    hayat lükör müdür?
    KİMSE SORDU MU BU ÇOCUKLAR ÜŞÜMÜŞ MÜDÜR?
    🙂 🙂 🙂 : ) (herşeye rağmen gökçeada özlenmiş midir?) evet özledim galiba

  10. kertif Says:

    bn bu üst yoruma biterim 🙂 🙂
    esaslı olmuşş 😀

  11. kertif Says:

    blogumuzun saati 1 saat geri yeni farkettim de 😀

  12. megatron Says:

    fısk fücür müdür?:D

  13. nizamettin Says:

    ama beyt-ül gazel: KİMSE SORDU MU BU ÇOCUKLAR ÜŞÜMÜŞ MÜDÜR? 😀

  14. Eyvallah nurettin reis;)

  15. pelosko Says:

    ana sayfadaki yeni fotoğraf çokçok güzl olmuş, bi yerlerde söylemeliydim kendimi tutamadım 🙂

Yorum bırakın